ارکان طب | عمده فروشی کالای طبی و تجهیزات پزشکی
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

راهنمای خرید و ثبت سفارش

۱ – ارسال با پست پیشتاز:
هزینه حمل بستگی به وزن کالا و شهر گیرنده دارد که این روش برای تمام شهر ها مناسب هست و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر میباشد . هزینه پست پیشتاز به صورت متوسط تعیین می شود و همراه مبلغ فاکتور در سایت پرداخت میگردد. اقلامی مانند الکل و رول ملحفه و .. که امکان ارسال با پست را ندارند ، پس از ثبت سفارش با خریدار هماهنگ میشود تا با روش مناسب ارسال گردد.

محصولات خرید شده در سفارش شما حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به شرکت پست تحویل داده می شود و شرکت پست ، بسته شهر مقصد، بسته را تا حداکثر ۵ روز کاری به مقصد نهایی ارسال و تحویل خریدار می نماید.

۲ – هماهنگی جهت ارسال خرید های عمده ( باربری و … ) :
این مورد ارسال مناسب برای ارسال بار های عمده به سراسر کشور می باشد. پس از خرید نحوه ارسال با خریدار هماهنگ شده و محصولات خریداری شده به صورت پس کرایه برای خریدار ارسال می گردد.

۳ – ارسال با تی پاکس به صورت پس کرایه :
هزینه حمل بستگی به وزن کالا و شهر گیرنده دارد و به صورت  پس کرایه می باشد که هزینه ارسالی هنگام تحویل کالا به مشتری از خریدار دریافت میگردد. 

نکته:

اگر احیانا بسته خود را در چارچوب زمانی‌ مشخص شده دریافت نکردید، ما پیگیری‌‌های لازم را با شرکت حامل انجام خواهیم داد و ممکن است چند روز پس از دریافت درخواست شما به طول بیانجامد .

راهنمای ارجاع و تعویض کالا :

۱   ) اقلام اصلی و شرکتی ، مخصوصا” لوازم برقی به هیچ عنوان تعویض و یا پس گرفته نخواهدشد.
۲  ) شکستگی  و روندگی اجناس ارسالی بعهده خریدارمی باشد.
۳  ) در صورت پشیمانی از خرید خود پس از تحویل کالا، تا ۳ روز فرصت دارید که کالا را ارجاع و یا با کالایی دیگر تعویض نمایید.
۴  ) کالای پس فرستاده شده باید در شرایط روز اول بوده و به بسته بندی آن آسیبی نرسیده باشد و روی آن نوشته و یا هرگونه علامتی وجود نداسته و بسته بندی اگر پاره شده باشد پذیرفته نخواهد شد.
۵ مشتری مسئول هرگونه خسارت وارد شده درطول بازگشت کالا می‌باشد.
۶  ) مبلغ سفارش پس ازبررسی‌ سالم بودن کالای ارجاع شده به حساب شما واریز خواهد شد. (این پروسه حداکثر ۱۰ روز کاری زمان می برد) و مشتری قادر به ردیابی پروسه بازگشت کالا از طریق حساب کاربری خود می‌باشد.

۷ – ) هزینه ارسال و دریافت کالا و مرجوعی بر عهده خریدار بوده و در صورت عدم پرداخت این هزینه ها از مبلغ مرجوعی کسر گردیده و مابقی به حساب خریدار مرجوع میگردد.

انتخاب کالا :
 کالاهای مورد نیاز خود را با دقت بررسی، انتخاب و آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و به خرید ادامه ‌دهید. پس از افزودن هر کالا به سبد خرید، یک باکس برای شما باز میشود که به شما گزینه ادامه خرید و یا انتقال به بخش پرداخت نهایی را می‌‌دهد! 


سبد خرید :
زمانیکه آماده انجام سفارش هستید، بر روی سبد خرید کلیک کنید.
لطفا اطلاعات مربوط به سفارش خود را بررسی‌ کنید. در این مرحله هنوز امکان این وجود دارد که سفارش خود را جابجا، آیتم‌هایی‌ را حذف و تعداد کالاها را تغییر دهید، اطلاعات این صفحه به طور خودکار تغییر پیدا میکند.


حساب کاربری :
اگر مشتری قبلی‌ هستید ، میتوانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود که در ابتدا بوجود آورده اید ، وارد سیستم شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، لطفا بر روی “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. با وارد کردن آدرس ایمیل خود، رمز عبور جدیدی دریافت خواهید کرد.


اگر شما مشتری جدید می‌‌باشید و دارای نام کاربری نیستید، به آسانی‌ میتوانید با وارد کردن مشخصات شخصی‌ برای خود یک حساب کاربری جدید باز کنید.


نحوه پرداخت وجه را انتخاب ‌کنید.


سفارش خودرا تایید کنید.


پس از تأیید سفارش، یک ایمیل تاییدیه دریافت خواهید کرد که مدرک خرید شما می‌باشد که شامل تمام اطلاعات مربوط به سفارش شما است. اگر روش پرداخت از طریق واریز به حساب را انتخاب کرده‌اید، در این ایمیل تمام دستورالعمل های لازم در مورد این نحوهٔ پرداخت وجه را دریافت خواهید کرد .


از آنجایی که ایجاد تغییرات پس از تایید سفارش امکان پذیر نمی‌باشد، لطفا جزئیات سفارش خود را قبل از تایید با دقت بررسی‌ نمایید.
لطفا به هنگام تحویل، از سالم بودن کالای خود اطمینان  کامل حاصل نمایید.